sarariekkinen

nya produkter

Publicerad 2011-03-25 19:06:54 i Min vardag

Hej!
tänkte bara visa vilka produkter jag köpte.
den vita är för att släta ut håret och göra det slätt och fint (vet inte om det även finns värmeskydd i).
den gula är för att skydda håret mot slit och andra påfrestningar, reparerar också.
vet inte ifall dom är superbra eller inte, men lovar att uppdatera när jag använt dem.
har använt en annan variant av den vita som heter "iron finish", och den är superbra så hoppas den här också är riktigt bra.

annars då? fixade syrrans hår efter skolan.. skulle bara platta och ge hennes hår lite volym, och det blev det!
hennes hår är så himla tjockt och fint så det blev superbra.
men sen jag kom hem har jag ätit lite och så har jag lekt med lilla Alexander.

ska väl fortsätta med det nu, sen blir det att basta med lillen!
hörs senare. puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela