sarariekkinen

Wedneysday

Publicerad 2011-03-16 15:33:35 i Min vardag

Hej! Har inte kunnat göra något inlägg förens nu eftersom blogg.se krånglade imorse, men nu verkar det funka iaf. Har iallafall precis gjort en supergod lunch till mig själv bestående av spaghetti och köttbullar. Och alldeles strax ska jag ta bussen hem till älskling! Gick en sväng på stan tidigare idag och letade praktikplats, fick två kansken och hundra nej, men imorgon skulle jag få besked från en salong iaf. Så nu håller jag tummarna! Trodde det skulle vara varmt ute idag eftersom solen skiner, men det blåser typ storm ute så det får nog bli vinterjacka ett tag till, tyvärr. Åkt på en jäkla förkylning med.. Irriterande! Hoppas det blir bra tills på söndag för då ska jag spela träningsmatch. Anyways, inläggen blir jättekonstiga när man skriver från mobilen.. Men det får duga! Hörs senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela