sarariekkinen

2011-05-01

Publicerad 2011-05-01 21:13:16 i Min vardag

Hej! Blivit väldigt dålig uppdatering här nu de senaste dagarna, men jag har haft fullt upp! Hade iallafall en superbra Valborg, fick dock betala för det imorse! Men jag hade det så jäkla kul igår, så det va det värt! Idag har jag varit sängliggandes hela dagen fram till fyra ungefär, för då va det dags att dra iväg till Z för att spela mot Mjölby ai! Slutade med vinst, 11-0 :) inte helt fel! Haha Men imorgon är det dags för skola igen, så nu ska jag göra iordning mig för sängen. Vi hörs imorgon' puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela