sarariekkinen

2011-05-11

Publicerad 2011-05-11 16:26:51 i Min vardag

Hej!
vet ni att det bara är 5 ynka dagar kvar till min födelsedag! lycklig tjeja hehe!

idag åkte jag till skolan och fikade med mina fina klasskamrater (haha).
sen så hade jag utveckligssamtal och så arbetade jag lite med hemuppgiften vi fick förra veckan.
mycket svårare än vad jag trodde den skulle vara så idag har jag suttit i stort sett hela dagen med den.
tror dock att jag är färdig nu! skönt! haha

hade planerat att sola hela dagen, men det va ju molnigt så in i den (tur det kanske, annars hade jag inte pluggat).
men nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och sen ska jag göra iordning mig lite.
ska nämligen åka och titta på när min fina pojke spelar match.

ska försöka höra av mig senare, men vi får se!
annars hörs vi imorgon när jag kommit hem :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela