sarariekkinen

2011-05-16 - MY BIRTHDAY!

Publicerad 2011-05-16 10:28:45 i Min vardag

Hej!
sorry för bad update, men jag har verkligen haft fullt upp de senaste dagarna.
påbörjade renovering av mitt rum i fredags, så sen dess har jag dessutom inte haft något internet.
men, nu när jag är i skolan så funkar internet som vanligt.

idag är det min födelsedag, dock fick jag inte någon present eller frukost på sängen för jag vaknar liiite (rätt så jävla mycket) tidigare än alla andra i min familj.
men, vi ska ha lite tårtkalas vid kl. 18 så då hoppas jag att jag får något (har inte önskat mig något, så har ingen aning om vad det blir).

spelade match igår och den vann vi med 3-0.
det va en debrymatch mot LSW så det va en riktigt härlig vinst!
när jag kom hem tittade jag på hockey matchen mellan Sverige och Finland,
slutade ju 6-1 till Finland! Så jävla gött det med!

men nae ni.. har precis haft muntligt nationellt prov i engelska..
och nu tänkte jag dö lite i två timmar för vi har inget att göra fram till matten.
hörs då! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela