sarariekkinen

äntligen hemma!

Publicerad 2011-11-30 20:49:37 i Min vardag

Hej!
idag har jag bara varit hemma ca 20min sen imorse och att mobilblogga har inte fungerat, så då får tyvärr bloggen lida.

Har haft fullt upp idag. Först skolan, fick sluta lite tidigare, sen hem och slänga i mig en macka och sen ut på en promenad med vovven innan jag va tvungen att springa till bussen och åka till Tools och räkna skruv med laget.
Sen när jag väl kom hem skulle jag hjälpa till med kvällsmaten och egentligen behöver jag plugga men jag ORKAR inte det idag.

nu sitter jag i sängen och bara känner pluggångesten.. men en dag i veckan ska man kunna slippa att plugga.
så ikväll blir det en ta det lugnt kväll!

imorgon har vi färgkurs hela dagen så jag slutar inte förens tre (slutar 11 i vanliga fall).. känns kul men samtidigt riktigt jävla bajs. Typiskt att dom väljer den enda dagen i veckan som vi slutar tidigt.. men det är väl så det är.
Jag har iallafall ordnat med en färgmodell, så Ivanella ska komma till skolan och bli färgad av mig (och kanske någon mer)! DET ska iallafall bli kul!

Nu ska jag slänga mig i duschen och bara duscha bort allt jobbigt i mitt liv, sen ska jag ta en stor tallrik kycklingsallad! Hörs imorgon! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela