sarariekkinen

Härliga söndag!

Publicerad 2011-11-20 19:31:01 i Min vardag

Hej alla fina!
har precis haft min vanliga söndagsrutin - inpackning och lite sådär!
måste säga att Chroma Care Gold inpackningen är helt underbar.
mitt hår som är väldigt slitet och torrt mår väldigt bra av den inpackningen,
dessutom slipper jag den trista blonda färgen man får när man blekt håret - rekommenderar den starkt till ALLA hårfärger!

jag har ju inte uppdaterat speciellt mycket den här helgen, men jag har haft fullt upp.
i fredags träffade jag Emelie och vi hade lite Idol-mys hemma hos mig.
igår hade vi öppet hus på skolan så då gjorde jag min allra första uppsättning på en riktig kund och sen kom min fina pojkvän hit och vi tittade på Eclipse för att fräscha upp minnet lite innan vi stack iväg till bion för att titta på Breaking Dawn som för övrigt var grym.
och idag har jag övningskört en sväng med mami och myst med mitt hjärta.

nu tänkte jag titta igenom mina häften för att få lite inspiration till en långhårsuppsättning imorgon - vi ska nämligen hitta inspiration från en gammal tavla och sen ska vi kunna motivera varför vi gjorde just den uppsättningen och sådär. Jag tycker sånt är jättesvårt, att just motivera alltså, men det löser sig nog.

vi hörs imorgon! nattinatti


Har just nu en period då jag drömmer om tatueringar..
Om jag bara kunde hitta den perfekta tatueringen så skulle jag göra den direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela