sarariekkinen

I skolan

Publicerad 2011-11-18 08:09:59 i Min vardag

Hej!
Sitter i skolan och har precis gjort en fläta i håret och fixat mina naglar! Eller jag gjorde iordning dom igår, men la på sista lagret topplack för att få den fina glansen.

Idag ska jag va i salongen och ta emot kunder, men förhoppningsvis har jag inga kunder inbokade på mig.. (skulle dö av nervositet!)

Menmen, nu ska jag in i klassrummet! Hörs senare! Puss

Ungefär såhär ser jag ut i håret idag! Tog bilden igår då jag testade göra frisyren, gjorde lite noggrannare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela