sarariekkinen

New week

Publicerad 2011-11-28 20:20:31 i Min vardag

Hej!
Vi är redan inne i v. 48 och nu är det verkligen inte alls många veckor kvar till jul! Någon som har börjat köpa julklappar än? Det har inte jag iallafall.. Lyckas alltid vara ute så himla sent men iår ska jag ta mig tusan vara färdig i bra tid!

Ligger i sängen just nu och önskedrömmer om en 18års fest tillsammans med Linnéa i sommar.. Vore faktiskt inte helt fel ifall den kunde bli av! Men det kostar ju en hel del ifall man säger så.
Borde egentligen ligga och plugga, men jag har gjort nog för idag tycker jag! Hunnit med att pricka av två punkter på listan över allt som ska göras de här två veckorna. Helt sjukt mycket inlämningar, prov och redovisningar nu i skolan.. Vi som aldrig har plugg annars har helt galet mycket de här 2-3 veckorna. Förstår inte hur dåligt synkade lärarna är när de sätter alla inlämningar samma veckor.

menmen, ska inte deppa för det.
imorgon får jag en liten spontan sovmorgon eftersom Linnéa och jag ska hämta plast till vårt UF-företag. Men sen ska vi till skolan på eftermiddagen för att titta på film och ha det lite gott, haha.

aja, vi hörs senare! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela