sarariekkinen

Söndagsmys

Publicerad 2011-11-27 21:49:11 i Min vardag

Hej!
Har inte haft en tanke på bloggen den här helgen.. Har haft fullt upp med att umgås med min fina pojkvän!

Igår tittade jag och Peem på fjärde säsongen av prison break.. Hann se massa med avsnitt innan vi båda däckade vid klockan tre inatt!

Skulle egentligen tränat idag men hade ingen skjuts, så älskling och jag beställde hem lite pizza och hade lite söndagsmys istället.

Har sovmorgon imorgon, så jag behöver inte lägga mig riktigt än! Men vi hörs imorgon, puss!

Testade mina linser i fredags, blev supernöjd med resultatet! Äntligen kan jag få ha fina bruna ögon utan att det skriiiiker att jag har linser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela