sarariekkinen

Sovmorgon!

Publicerad 2011-11-26 13:03:36 i Min vardag

Godmorgon!
Sitter och tar det lugnt.. Har precis ätit frukost - bästa tiden på dagen.

Tänkte att jag skulle ha lite egentid på idag eftersom jag inte hinner imorgon.. Så idag blir det en längre dusch med inpackning, raka benen och lite kokosskrubb! Tror jag ska testa på ansiktsmasken jag fick i goodiebagen med (glömde skriva den igår).

Antar att det är lika bra att sätta ihåg nu innan Peemis kommer! Vi hörs senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela