sarariekkinen

Lunch

Publicerad 2011-10-07 11:56:49 i Min vardag

Hej!
Har precis haft lunch, så nu sitter vi som vanligt och smälter maten vid sofforna.

Efter lunch ska vi föna volym på varandra och ta det lugnt. Har ju redan haft min modell här, så nu är det andra delen av klassen som ska ha modell.

Kommer vara superstressad sen, för jag är inte hemma förens vid halv fem och halv sex ska jag åka ner till stan. Ska hinna med att sminka mig, duscha och lite allt möjligt.. Gah, hatar stress.

Menmen, jag gjorde en rolig sak med mitt hår igår! Lägger upp bild senare. Men så länge lägger jag upp en bild på Linnéa när jag gjorde ögonfärg på henne :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela