sarariekkinen

Naturkunskap, woho

Publicerad 2011-10-05 10:39:41 i Min vardag

Hej!
sitter just nu och har genomgång.. men tror jag svarat rätt på alla frågorna så jag orkar inte lägga ork på att koncentrera mig på den.

efter skolan idag så ska jag till stan en sväng för att köpa ett par tofsar som inte ska slita på håret.
49kr för 8st, kan lägga upp vilka det är sen när jag vet vad dom heter.
jag ska dessutom lägga undan ett par höstskor som mamma ska köpa åt mig imorgon.
sen ska jag hem till min bebis för att mysa lite.

aja, ska alldeles strax ha lunch så ska kolla igenom lite bloggar innan dess.
later!



Emelie, Jag och Christian på klassfest för några veckor sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela