sarariekkinen

Torsdag

Publicerad 2011-10-27 21:07:32 i Min vardag

Hejhej!
sitter och tittar lite på robinsson.. tänkte hoppa in i bastun men skippar nog det och duschar imorgon bitti istället.
tänkte locka håret lite och sådär imorgon med, så då känns det fräscht att vara nytvättad.

efter praktiken idag gick jag och mötte upp Linnéa utanför Gallerian, det va nämligen extra öppet till kl 22 ikväll, så vi kikade runt lite och jag köpte mig 3 par örhängen på rean! Inte illa va. Kan lägga upp bild imorgon.

här är iallafall inpackningen som vi fick från skolan för att testa och jag kan faktiskt säga att den är gryyyyymt bra! Love it!
Har även "absolute repair" och den rekommenderar jag också ifall man inte har riktigt såååå slitet hår.

nu ska jag ut med vovven en sväng. Hörs imorgon! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela