sarariekkinen

Aprilapril..

Publicerad 2012-04-01 19:14:22 i Min vardag

Hej!
Har precis slängt i mig lite kvällsmat.. Supergott! Är helt slut i kroppen efter gårdagen och den tidiga väckningen imorse. Hur ofta händer det att man inte sover ut en enda dag på helgen? Och detta är tom min andra helg utan sovmorgon. Ska tvinga mig själv att sova tidigt ikväll så jag kan bli människa igen!

Idag har jag varit barnvakt hela morgonen och förmiddagen, sen har jag i stort sett suttit med körkortsboken och bara sträckläst. Tänkte titta runt lite på internet och se ifall det finns några tester man man göra, har iaf hört att det finna någonstans. Men det får bli en annan dag!

Tänkte krypa ner i soffan med en filt och så äta lite av gårdagens efterrätt som blev över: CHOKLADPUDDING <3 så gott!

Här är förresten mina nya fotbollsskor. Adidas adizero micoach woman, 2500kr på inter sport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela