sarariekkinen

Helt slut!

Publicerad 2012-04-03 22:19:26 i Min vardag

Hej!
Idag har det varit en lååång dag i skolan, länge sen vi hade en HEL dag i skolan - men nu har vi det två dagar i rad tom! Det ni, inte alla som har det så jobbigt.

Det positiva med dagen är att jag ändå har fått väldigt mycket gjort, planerar en födelsedagsfest med Linnéa som just nu bara klickar perfekt hela tiden! Känns superskönt när allt bara rullar på.

Sen fick jag även träna ikväll och snacka om att det va skönt! Första grästräningen för min del, love it. Dock märkte jag att mina nya skor var alldeles för stora, så jag får besöka Inter sport och se vad de säger.

Jaja.. Ska borsta tänderna nu. Milan - Barca är ju redan avgjord.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela