sarariekkinen

Skärtorsdag!

Publicerad 2012-04-05 20:53:08 i Min vardag

Hej!
Har precis ätit lite mat.. Det var väldigt välbehövligt eftersom jag åt senast kl 12:30 idag och det va en sallad.. Som dessutom var så äcklig att jag bara kunde äta halva.

Menmen, jag ska inte klaga. Idag har jag haft en väldigt givande dag på praktiken, fick öva på att göra slingor i hätta på två olika dockor, skulle klocka mig själv så att jag kunde sätta lite press på mig. Tillslut gick det riktigt snabbt, gjorde ett helt huvud på 15 min! Ska ner till 10 min, men snabbare än så går det nog inte.

Efter praktiken åkte jag ner till fotbollsträningen, kan inte påstå att det var speciellt kul. Tappat motivationen helt nu, men jag ska försöka bita ihop och köra.. Den brukar ju komma tillbaka.

Nu ska jag iaf hoppa in i bastun! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela