sarariekkinen

Fläsk..

Publicerad 2012-08-02 23:05:03 i Min vardag

Läpp! Jajamensan. Avslutade denna underbara dag med att få en rejäl fläskläpp på träningen. Ibland kan man ju bara älska fotboll, tur att det inte är fest imorgon iaf :) Nämen dagen har inte varit så dålig som jag fått den att låta. Jobbet gick bra idag, lite långtråkigt bara.. Gick en sväng på stan och hittade två nagellack. Har testat ett av dom men blev inte nöjd.. Skulle bara haft ett lager menmen. Får göra om imorgon, då får ni se. Här är iaf en bild på hur mina naglar sett ut de senaste dagarna, köpte nagellacket på färjan och det sitter riktigt hårt. Fick testa tre olika nagellacksborttagningar innan jag tillslut fick gnugga bort det! Superbra. Nu ska jag sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela