sarariekkinen

Hemma!

Publicerad 2012-08-06 18:58:06 i Min vardag

Hej! Jag har trott och hoppats på att i augusti kommer det braiga vädret, men nej. Verkar som att även denna sommarmånad ska regna bort, eller så blir det bra lagom till att skolan börjar. Aldrig varit så vit som jag är iår, hatar det. Hade jag haft pengar skulle jag åkt iväg någonstans långt bort för lite sol, men den resan sparar vi till i höst. Hoppas iaf vi kommer iväg då. Idag var det en lugn dag på jobbet iaf! Skönt att det inte är så stressigt varje dag. Jag inventerade lite och sådär, imorgon kommer älskling för lite klippning. Kul att få klippa lite med! Dagarna går lite fortare då. Ikväll blir det en liten promme med hunden innan jag ska slå mig ner i soffan framför någon film och lite gott att äta. Inte bra med sånt här väder, jag förvandlas till ett matvrak. Vi hörs! Kristin har ritat en fin teckning på "ritagissa", har ni kört det? Superkul, iaf den svenska versionen!

Kommentarer

Postat av: Säliiiish

Publicerad 2012-08-07 09:38:40

Haha åhh, mina högtalare <3

Svar: Sååå fina så ;)
Sara Riekkinen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela