sarariekkinen

Natti

Publicerad 2012-08-23 23:01:44 i Min vardag

Hej :)
Dålig uppdatering nu när skolan dragit igång och man får lite annat i huvudet, men jag försöker iaf att inte sluta helt.

Idag hade vi egen hårvård och jag gjorde en svagare ombre, syns inte jättetydligt just nu men jag tror det kommer komma fram mer efter några schamponeringar. Har dock inte tagit någon bild så det kommer så småning om!

Annars så har jag tränat och sen ätit pizza, bra kombo! Nu måste jag sova för att orka mer morgondagen.. Vi hörs! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela