sarariekkinen

- 15 grader!

Publicerad 2012-12-03 20:05:07 i Min vardag

Hej! Jag mååååste faktiskt få klaga nu. Det är hela - 15 grader här i lilla Motala och jag fryser ihjäl både inomhus och utomhus. Sitter med underställ och hela kitet samtidigt som jag har en filt över mig. Helst av allt skulle jag bara vilja krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet och vakna upp någon gång i juni nästa år.. MEN, det går ju inte. Inväntar att bastun ska bli klar så jag kan försöka tina upp där inne! Imorgon väntar julklappsshopping i Linköping med Linnéa. Hoppas på att jag får det mesta köpt så jag slipper leta alldeles för mycket. Aja, har inget mer att skriva.. Här får ni en bild från i somras.. Vill ha värme och solbränna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela