sarariekkinen

End of 2012

Publicerad 2012-12-30 14:43:15 i

Hej!
Hur sjukt är det inte att det är nyårsafton imorgon? 2012 har bara flugit förbi. Det har iaf varit ett händelserikt år, både positivt och negativt. Nu ser jag fram emot ett grymt år 2013 men student och allt vad det innebär!

Idag ska jag förbereda allt tills imorgon, ska testa på lite olika sminkningar ikväll om jag orkar, sen så ska jag väl hinna med att springa en sväng så jag kommer i klänningen imorgon haha.

Imorgon väntar iaf en ,förhoppningsvis, grym jäkla fest på kvällen! Ska träffa mina tjejer och så ska vi festa hela natten, länge sen vi träffades allihopa så det lär blir helt sjukt galet!

Ska försöka uppdatera imorgon med, men om jag inte hinner så får jag önska er ett gott nytt år redan idag! Puss på er!

Alex och jag på julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela