sarariekkinen

Lucia!

Publicerad 2012-12-13 20:47:25 i

Hejhej!
Har precis kommit hem från Alexs lucia! Dom var jättesöta och duktiga, :) efter det blev det lite fika med hans klass.

Nu när jag väl är hemma ska jag väl sätta igång och plugga, igen. Vill bara att jullovet ska börja nununu. Tyväärrr, så har jag plugg även då. Men då kan man ändå ta lite sovmorgon!

Hänt i veckan då? Bakade i tisdags med mamma, igår pluggade jag och idag har jag haft studiedag (fast jag hoppade in och jobbade en timma iaf). Imorgon ska jag äntligen få träffa Kristin och i helgen blir det kanske någon tjejkväll. Låter bra!

Men nu ni, dags att ta tag i plugget. Vi hörs!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2464723/images/2012/pic_50ca2fb3e087c35db6e1f5e0.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela