sarariekkinen

Monday

Publicerad 2012-12-10 22:00:03 i

Hej!
Nu har det varit lite halvdålig uppdatering igen, men jag försökte faktiskt blogga i fredags, men jag lyckades inte få upp någon bild så jag skippade det (tror jag??).

Iaf! Inte alls många veckor kvar till jul och allt vad det innebär, men självklart har vi hur mycket som helst i skolan att klara av innan vi går på lov så mina dagar består mest av plugg..

Imorgon är jag iallafall ledig, så mamma och jag ska baka lite gott på förmiddagen och sen ska jag plugga lite för att sen kanske åka ner till simhallen för att simma en stund. Mamma och min moster ska nämligen dit, så funderar på att följa med!

Nu är det dock dags för mig att sova ifall jag ska orka med att baka imorgon. Vi hörs!

Bild från i fredags:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela