sarariekkinen

Friday, I'm in love!

Publicerad 2012-02-10 14:19:18 i Min vardag

Hej!
Ligger i sängen nu, tänkte ta en powernap så jag orkar vara vaken tills efter fem idag iaf. Förstår inte alls vad som hänt, men jag är helt slutkörd! Skulle behöva ta en hellång helg och bara ta det lugnt, men nädå, imorgon ska jag och några till hjälpa till att styla på en modevisning i Linköping! Spännande, men det innebär också en tiiiidig morgon och en hetsig dag. Menmen, det blir nog roligt ändå!

Men vi hörs senare! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela