sarariekkinen

Maraboooou

Publicerad 2012-02-08 21:06:37 i Min vardag

Hej!
Efter styrkepasset i måndags så fick jag väääärldens jäkla träningsvärk, och vet ni vad? Den är till och med värre idag! Jag tror aldrig jag haft sån här träningsvärk, men det visar väl bara på att jag tränade ordentligt (eller att jag är väldigt dåligt tränad) haha.

Anyways, idag var jag hos tandläkaren en sväng på förmiddagen. Fick se lite bilder och så gick vi igenom lite grejer.
Sen åkte jag till skolan för att jobba lite med vår muntliga redovisning till nästa vecka! Men fick sluta tidigare ändå så jag åkte hem en sväng till Peemis och myste med honom.

Nu ska jag tycka synd om mig själv och äta lite choklad! Tycker att jag förtjänar det. Vi hörs imorgon! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela