sarariekkinen

Ny parfym!

Publicerad 2012-02-01 22:14:02 i Min vardag

Hejhej!
Verkar som att det har blivit lite av min grej det här med att komma på att uppdatera bloggen när jag krupit ihop i sängen under täcket. Menmen!

Idag har jag varit riktigt trött. Tyckte jag la mig tidigt igårkväll, men tydligen var det inte tillräckligt tidigt.. Men dagen har väl rullat på skapligt ändå. Åkte hem till Peem en sväng efter skolan, vi har ju nämligen varit tillsammans 25 månader nu! Det ni! Haha

Nämen, tänkte bara tipsa om min nya parfym (köpte den för ca 1 månad sen, så den är väl inte superny). Den luktar helt underbart och dessutom håller den väldigt länge. Minuset är väl priset som var ganska högt för väldigt lite parfym. Men jag älskar den ändå! Definitivt min nya favorit!

Nu ska jag sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela