sarariekkinen

Nu jäklar!

Publicerad 2012-01-30 20:02:53 i Min vardag

Hejhej!
För ett tag sen så kom Linnéa och jag överens om att vi skulle bli nyttigare! Eller ja, egentligen kom vi överens om att tappa 5 kilo till sommarlovet, men jag som har väldigt svårt att gå ner i vikt har ändrat mig lite och siktar istället på att få en mer vältränad kropp! Så nu tränar jag regelbundet och mer samtidigt som jag försöker att äta mindre onyttigt på vardagar (måste ju kunna unna sig på helgen). Vet inte riktigt hur det går, men förhoppningsvis har jag en trimmad kropp till sommaren haha ;)

På tal om träning, mamma köpte ett löpband idag, så det har jag kört på idag. Trodde att jag hade bättre kondition än vad jag tydligen hade, så körde det tuffaste programmet och höll på att tuppa av! Får nog börja lite lugnare, haha.

Nu har jag ätit lite kvällsmat, så jag tänkte hoppa in i bastun för att fräscha till mig. Vi hörs imorgon! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela