sarariekkinen

Arg

Publicerad 2012-07-24 08:32:52 i Min vardag

Hej Är det inte lustigt att alla dagar jag jobbar så blir det fint väder? Jag jobbar både idag och imorgon och då ska det vara på topp, men när jag är ledig två dagar, nä då ska det regna och ha sig. Skapligt irriterad. Aja, idag har jag jobb hela dagen sen efter jobbet ska jag träffa Kristin. Ska klippa henne och så ska vi umgås lite, blir dock inte sent eftersom jag jobbar imorgon med. Nu är jag snart framme, tog bussen idag. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela