sarariekkinen

Bilder från idag

Publicerad 2012-07-06 20:00:00 i Min vardag

Hej alla sötnosar!
Tänkte att jag skulle passa på att lägga upp lite bilder från dagen när jag väl sitter vid datorn. Ska alldeles strax hoppa in i bastun för lite uppfräschning, sen blir det lite hemmaspa, med ansiktsmask och liknande. En myskväll helt enkelt!
 
Detta blir sista kvällen i stugan, för imorgon ska vi åka bort till en vän till familjen för att basta och umgås, så jag tänkte passa på att ta lite bilder i stugan så jag kan lägga upp dom när jag har tid. På söndag kl 12 måste vi nämligen lämna stugan, så det är lite ont om tid.. hehe.
 
Anyways! Hörde att det regnade i Sverige (heheheh), men jag ska inte skryta om hur bra väder vi har här, för imorgon ska det regna här med.
 
Vi hörs! Puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela