sarariekkinen

Filmkväll

Publicerad 2012-07-03 20:56:18 i Min vardag

Hej!
Sitter och tittar på film med mamma.. Vet inte riktigt vad den heter eller ens vad den handlar om.. men den verkar okej ändå, haha.
 
Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig! Kände att det var dags att komma igång med träningen igen, så jag tog på mig löpskorna och sprang en runda. Känns bra nu efteråt, men fy vilket helvete det var att genomföra det. Förstår mig inte på folk som kan springa flera mil! Menmen, efter några gånger blir det nog roligare.. eller åtminstone lättare.
 
Glömde tyvärr ta en bild på stugan, men har iallafall en dagens bild att lägga upp.
Vi hörs imorgon, nattinatti!
 
Idag har jag varit en krulltott! Kul att testa något nytt ibland med, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela