sarariekkinen

Hemma!

Publicerad 2012-07-09 19:46:37 i Min vardag

Hej! Jag har varit hemma sen kl 9:30, men då var jag så trött att jag däckade i sängen direkt, tills syrran kom med barnen vill säga! Haha. Har även fikat och tittat runt lite på stan med Lovi! Känns bra att vara hemma igen så man kan göra någonting av dagarna. Imorgon får jag audin, hoppas jag, så det blir en sväng till Skavsta på eftermiddagen, sen vet jag inte riktigt vad som händer .. Men är det bra väder kanske det blir minigolf eller något liknande! Inväntar peem just nu, han sitter på bussen påväg hit. Har köpt en liten present till honom som jag hoppas han blir glad för. Tror han kom nu! Vi hörs senare eller imorgon! Puss :) Farmors underbaaaara jordgubbstårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela