sarariekkinen

I Finland!

Publicerad 2012-07-03 00:26:08 i Min vardag

Hejhej!
Hoppas ni har det bra.. Jag är ju ingen höjdare på att blogga, men tänkte börja ta tag i det lite mer nu iaf!
Det är ju så kul att titta tillbaka i arkivet ibland!
 
Befinner mig just nu i Finland på "semester", hälsar på släkt och myser i vår stuga. Har lagt upp bilder tidigare på stugan, men ska ta någon ny bild innan jag åker så att ni ska få se. Här är iallafall vädret skapligt, vet inte riktigt hur det har varit i Sverige de senaste dagarna, men tror det har regnat (hoppas iaf, haha). Om en vecka är jag iallafall hemma och då har jag även,förhoppningsvis, en bil 3 veckor framöver. Så skönt!
 
Nu tänkte jag borsta tänderna och göra mig färdig för sängen. Blir ju ganska tidiga mornar när vi ska iväg för att hälsa på folk/handla/eller bara göra något. Men vi hörs imorgon (looooovar!). Då ska jag även försöka ha en bild härifrån, puss!
 
Här är en bild på mig och mina fina tjejer från Linnéas och min 18årsfest! (Förstår inte varför bilden blir så fel, men jag kan inte ändra det så det får vara.. puss!)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela