sarariekkinen

Lycklig!

Publicerad 2012-07-24 18:36:24 i Min vardag

Hej! Trots att morgonen inte var den bästa så har resten av dagen varit så himla bra! Först och främst så var det inte så jättebra väder idag, så det gjorde inget att jag jobbade.. Men sen så har jag även lagt undan två par DÖSNYGGA klackar till imorgon!!! Har gjort värsta fyndet! Älskar dom!! Visar upp dom imorgon så ska även ni få se vilka snyggingar jag har hittat. Snart kommer Kristin hit och då ska jag klippa henne, sen kommer peem en snabbis och sen är det läggdags. Work tomorrow. Men förhoppningsvis har jag en lunch med Linnéa att se fram emot och dessutom har jag en grymt bra kväll att se fram emot så dagen kommer nog bli ganska bra ändå! Nu ska jag äta liiiiite till innan Kristin kommer. Mamma har gjort thaimat så man får passa på att äta när det väl finns, haha. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela