sarariekkinen

Stugan

Publicerad 2012-07-05 23:06:17 i Min vardag

Hej!
Sitter här och myser i soffan som vanligt.. Finns inte så mycket att göra här om kvällarna. Never back down gick nyss på tv och den verkade bra (såg bara halva), så ska nog ladda ner den när jag kommer hem.

Är faktiskt riktigt trött nu.. har målat naglarna och finat till mina fosingar, så jag tror nog jag ska göra mig redo för sängen..

Har försökt ladda upp bilderna till bloggen genom blogg.se-appen, men det verkar inte fungera? Det stod att man skulle ta bort appen och ladda ner den igen när den krånglade, men inte ens det funkade.. så jag får väl helt enkelt ladda upp bilderna här. Lite jobbigt bara att hålla på att krångla när det vore lättare att göra allt genom mobilen. Aja!

Här är en halvbra bild på stugan nerifrån bryggan, vi hörs imorgon! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela