sarariekkinen

Tjejkväll

Publicerad 2012-07-19 00:52:58 i Min vardag

Hej! Idag har jag inte haft någon lust eller tid till att skriva, har prioriterat tiden med min bästis. Vi har bl.a. ätit glass på stan och jag hittade ett par nya älsklingar..(skoooor). Sen handlade vi lite till kvällsmaten som fick bli tacos, mumms!! Annars har kvällen bestått av bastu, ansiktsmask och en hel del prat. Väldigt länge sen vi pratade ordentligt med varandra, så det är skönt att få "catcha up" lite grann. Men nu måste jag sova, Fanny kommer hit tidigt imorgon för lite hårfärgning. Får se hur det går! Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela