sarariekkinen

Work!

Publicerad 2012-07-20 08:32:22 i Min vardag

Godmorgon! Hur typiskt är det att dagarna man är ledig så är vädret hur dåligt som helst, och så fort man börjar jobba så skiner solen? Jag vill bli brun!!! Ååh. Hoppas det är bra väder på söndag, för då är jag ledig igen. Annars då? Jag är hur trött som helst och ändå la jag mig och sov supertidigt igår. Men jag piggnar nog till när jag cyklar till jobbet! Såhär ser jag ut i håret idag iaf, jättesmidigt men samtidigt ganska snyggt. Hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela