sarariekkinen

Underbara sol!

Publicerad 2012-06-15 15:05:30 i Min vardag

Hej!
Ligger ute i solen och njuter av solen.. Mååånga dagar sen det var såhär bra väder, så man får väl passa på. Imorgon och de kommande dagarna ska det ju regna igen så..

Anyways, igår var det fest.. Kanske inte världens roligaste eftersom den spårade ur helt, menmen! Nästa helg är det ju midsommar så jag håller tummarna för en grym fest då istället!

Nu ska jag hänga upp lite tvätt och laga lite lunch, vi hörs, puuss!

Bilden är några dagar gammal, hittade ingen nyare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela