sarariekkinen

50 dagaaaar!

Publicerad 2012-03-27 15:25:42 i Min vardag

Hejhej!
Idag är det exakt 50 dagar kvar tills jag fyller 18 ååååår! Känns helt sjukt att det är så nära nu.. iiiih!
Bara köra igång ordentligt med körkortet med så att jag fixar det så snabbt som möjligt. Nästan så att jag sätter mig och pluggar nu direkt bara för att jag sa sådär, men jag har "viktigare" saker att göra. T ex fixa mina fula naglar och gå ut och gå med hunden haha. Ska trots allt på teorilektion lite senare idag.

Men, det var ganska onödigt att åka in till skolan idag.. Hade lite färgteori och sen fick vi sluta eftersom vår svenskalektion var inställd (hör och häpna). Som om vi inte har haft ledigt varannan dag de senaste veckorna pga sjuka lärare etc etc.. Menmen, borde väl egentligen inte klaga men det vore skönt med lite lektioner ibland istället för att bara ha jobbiga hemuppgifter.

Anyways, tänkte att jag skulle börja med naglarna nu när jag suttit i två timmar och pluggat. Låter bra tycker jag, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela