sarariekkinen

Friday!

Publicerad 2012-03-30 18:00:58 i Min vardag

Hej!
Äntligen är det fredag! Så underbart! Solen skiner och humöret är på topp, kan inte bli mycket bättre.

Idag har vi haft egen hårvård i skolan, så nu har jag inte längre någon utväxt + att mitt hår har fått en lite askig ton. Var trött på det guldiga, men ska nog använda mitt silverschampoo för att få det lite mer askigt!

Efter skolan åkte jag hem till Alle som nyligen flyttat hemifrån, var ju tvungen att se hennes lägenhet och så fikade vi! Supertrevligt!

Ikväll ska jag träffa Emelie, blir lite pizza och så :) skönt avslut på en hektiskt vecka ;)

Imorgon har jag och mina syskon planerat en överraskning för mamma! Berättar mer om det imorgon!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela