sarariekkinen

Studiedag!

Publicerad 2012-03-26 11:04:04 i Min vardag

Hejhej!
Kom på att det blir lite svårt att uppdatera bloggen utan internet, haha. Var ju tvungen att stänga av nätet under tiden vi var på den finska sidan för att inte få fetaste räkningen, så därför struntade jag i att blogga!

Men kryssningen var grym. Första kvällen bastade vi, åt mat och så förfestade vi lite i hytten innan vi stack iväg till nattklubben. På lördagen shoppade vi lite i Helsingfors och så på kvällen blev det lite fest igen! Sov sammanlagt 6 timmar på hela resan (räknat med powernaps med) så det säger väl allt om hur grymt kul vi haft!

Det är tur att vi har studiedag idag, för jag är fortfarande otroligt trött! Får se vad jag orkar med idag..

Anyways, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela