sarariekkinen

Vår!

Publicerad 2012-03-01 13:28:07 i Min vardag

Hej!
Vilket underbart väder vi fått! Solen skiner och det är vår på riktigt! Älskar att sommaren närmar sig!

Har lunch just nu, men alldeles strax ska jag sätta igång att plocka lite. Har ju praktik som vanligt idag! Skönt med lite variation i vardagen och inte bara skola.

Träffade Kristin nyss och vi tittade i några affärer, hade tänkt köpa mig en glass men råkade hitta en vårjacka på Giba Tricot för bara 499:- så jag va tvungen att köpa den! Visar den någon annan dag eller kanske senare idag..

Ska vika lite handdukar nu! Ha det bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela