sarariekkinen

Stockholm

Publicerad 2012-11-24 21:35:43 i

Hej!
Är äntligen hemkommen från Stockholm! Även fastän det har varit grymt kul och allt det där, så är det skönt att vara hemma :) alldeles för mycket aktiviteter och motion i förhållande till den lilla sömnen man fick, så jag är helt utmattad.

I torsdags gick vi på stan och shoppade, hade planer på att shoppa loss men jag hittade bara en tröja så jag va lite besviken. Gav det dock en ny chans på fredagen, men hittade bara en till tröja och en skjorta. Menmen! Bättre det än inget ;)

I fredags var vi dessutom på L'oréals huvudkontor i Sverige. Det var riktigt fräscht och vi fick testa en ny plattång som nyligen lanserats i världen, steam pod heter den. Skitbra, fast dyyyyyr. 1995kr.......

Annars så blev det utgång igårkväll, club nype! Många dansgolv, många barer, sjukt mycket folk! Men det var kul!

Sov 4 timmar inatt sen blev det attitude mässan i kistamässan! Trodde det skulle vara större, men det kanske bara va bra att den va liten för annars hade nog mina fötter dött. Köpte lite glitter till naglarna, visar upp resultat sen när mina naglar växt ut igen.

Menmen, ska klä på mig myskläderna och krypa ner i sängen. Vi hörs!

Innan utgången igår! Fina tjejer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela