sarariekkinen

Sunday

Publicerad 2012-10-21 17:25:05 i

Hej!
Den här helgen har jag för första gången i mitt liv sovit ensam hemma, utan att panika. Duktigt tycker jag!

I fredags var Linnéa här och tog det lugnt med mig, vi käkade pizza och hade det gott! Lovi skulle kommit hit för att sova, men dom planerna ändrades!

Igår började jag jobba kl 8.. Va otroligt trött, men jag slutade ju 12 så det rullade på ganska bra ändå. På kvällen åkte jag på barnkalas med min systerson! Blev att vara där några timmar, sen åkte jag hem och då kom Kristin hit! Vi chillade lite och så sov hon över här.

Idag har jag varit på bio med Natali och Peem, vi tittade på Modig! Helt okej film..

Men nu ska jag äta! Här är en bild på min halsduk mamma köpte till mig när hon va borta i helgen, supermjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela