sarariekkinen

break up

Publicerad 2012-09-18 19:50:21 i Min vardag

Hej!
Som ni märkt har jag inte uppdaterat på bloggen på ett tag.. Jag har haft den jobbigaste veckan i mitt liv iomed att Peem och jag har gjort slut. Men nu börjar det sakta men säkert kännas "bättre". Det kommer nog ta ett bra tag innan allt blir riktigt bra, men tack vare mina fina vänner och min underbara familj så vet jag att det kommer så småning om <3.
 
I veckan har jag inte gjort sådär jättemycket. I fredags umgicks jag med Lovisa och Fanny en stund, vi hade en liten tjejkväll med brända popcorn och mycket prat. I lördags blev jag bjuden på en inflyttningsfest, så jag och Kristin åkte dit och hade en så grym jävla kväll man bara kan ha. Började med hemmafesten och sen gick vi ut till Harrys och hade det hur bra som helst. Man märker vilka som är ens vänner när det händer jobbiga saker i ens liv och Kristin är verkligen en av mina allra bästa vänner.
 
I veckan väntar en hel del roligheter som jag sett fram emot ett tag, bl.a är det på lördag som jag ska vara brudmodell! Hoppas verkligen jag får ordning på min systemkamera tills dess så jag kan ta grymma bilder på allt, men annars ska jag se ifall jag får låna min brors. Sen ska jag även träffa Emelie och ha en liten myskväll med henne, välbehövligt! Saknat henne så himla mycket <3
 
Men jaja, ska inte skriva hur mycket som helst nu för då har jag inget att skriva om i veckan. Ska verkligen försöka ta tag i bloggen igen, för jag vill ju faktiskt ha lite minnen till framtiden. Vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela