sarariekkinen

Äntligen!

Publicerad 2013-02-18 21:03:40 i

Äntligen har min balklänning kommit! Och jag är supernöjd, fast jag måste sy in den litegrann. Tänker inte lägga upp någon bild på den här förens efter balen. Tror det blir roligare så!

Idag har jag iaf jobbat! Hade några klippningar så dagen gick väl skapligt fort. Imorgon jobbar jag inte så många timmar så det är också skönt, sovmorgon till kl 13 är ju helt okej!

Iomed mammas och min deal från förra veckan så får inte jag äta godis eller dricka cola på vardagar.. Och här sitter jag nu med världens sockersug. Tur att det finns frukt och nötter som kan dämpa det litegrann!

Jaja, vi hörs! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela