sarariekkinen

Spanienresa bokad!

Publicerad 2013-02-05 21:10:29 i

Hej!
Har ju helt glömt bort att berätta att jag ska till Spanien den 17 mars! Världens bästa moster och hennes man bjöd med mig på en resa dit en vecka. Är världens gladaste! Älskar att resa och det ska bli så skönt att komma iväg en vecka innan all stress innan student, delprov, bal och allt annat kommer. Så det va verkligen uppskattat!

Idag hade vi naglar i skolan. Vi har ju jobbat lite med grunderna inom gelénaglar, så idag gjorde Linnéa fransk manikyr på mig och på fredag är det min tur att testa på henne! Får se hur det går.

I vilket fall som helst, ville mest bara skriva om resan! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela