sarariekkinen

Tränat!

Publicerad 2013-02-21 21:39:32 i

Hej!
Har precis duschat och sådär efter dagens träningspass.. Blev ännu ett EFIT-pass, men denna gång fokus på benen. Aj säger jag bara! Snabb men effektiv träning, något att satsa på ifall man verkligen vill känna i kroppen att man tränat!

Innan träningen med laget så var jag i Linköping med mamma, syrran och barnen. Vi va några timmar på busfabriken och lekte, sen åkte mamma och jag till ikano och shoppade lite. Fick med mig två tröjor, en t-shirt och ett par nya jeans. Passade även på att hoppa in på Ikea för att köpa några hyllor till min vägg. Blir nog fint när jag hittat några passande skor att ställa upp där!

Imorgon är näst sista arbetspasset för den här veckan, det blir en kort dag men jag ska stanna kvar lite efter för att öva inför delprovet. Hoppas att det går bra!

Nu ska jag alldeles strax lägga mig och sova, men här har ni en bild på världens finaste vovve och en svettig äcklig Sara haha. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela