sarariekkinen

Välkomnar träningsvärken!

Publicerad 2013-02-07 21:39:13 i

Hej!
Har precis kommit hem från ett riktigt jobbigt boxpass med laget. Fy fan va det känns i armarna.. Har ingen kraft kvar - MEN! Så jävla skönt! Äntligen!

Imorgon kommer jag ha världens jobbigaste träningsvärk, men det är bara bra för då vet man att man har jobbat på bra. Tur att jag ska göra gelenaglar imorgon så jag slipper stå och jobba i salongen, haha.

I alla fall! Ska förmodligen träffa Emelie imorgonkväll, så vi kanske hörs då! Ha det bra! Puss!

Igår innan första utomhusträningen för iår, 10cm snö på plan och snöstorm, men det gick bra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela