sarariekkinen

9 januari 2013

Publicerad 2013-01-09 13:13:37 i

Hej!
Vilken bra start på 2013 det blev: tappade mobilen i en vattenpöl på nyårsafton och så tredje dagen med feber och förkylning. Jag som sällan blir sjuk blir sjuk nu och det ordentligt. Fy!

Men i övrigt har det faktiskt varit bra! Nyår blev riktigt lyckat, hade kul med mina nära och kära. Lovet va helt okej, lite jobb men desto mer umgås med mina vänner. Nu har jag egentligen praktikvecka, men vet inte ifall jag kan åka dit imorgon heller.. Från 5 dagars praktik till 1 dag.. Super..

Jaja, gick en promenad med vovven nyss så jag är helt slut. Ska ta en Ipren och vila lite! Vi hööörs!

Den 3e januari 2013 föddes även den här lilla killen, Amadeus! Moster för tredje gången, det väger nog upp allt dåligt som hänt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela